Comu sceglie a mascara

Coperta a vostra Tosse cù Maschere Chirurgiche

Sè cumprate una maschera per piantà a diffusione di una infezione à a vostra famiglia o à i so culleghi, circate una maschera chirurgica. Una maschera chirurgica di bona qualità hà generalmente una strata di trè capi cù a capa più interna aduprata per assorbisce l'umidità, a capa media hè un filtru è a capa più externa repele l'acqua. I mascheri chirurgici sò fatti di tela o polipropilene è duverebbe avè un minimu di 95 per centu di efficienza di filtrazione di batterie. 

img (1)

Per una maschera chì reduce a vostra esposizione à elementi d'aria, cercate un "respiratore" cum'è una maschera KN95. Tipicamenti venenu in un disignu di tazza di contour, anu un pezzu di nasu aghjustabile è anu almenu duie cinghje elastiche chì vanu intornu à a testa, una sopra l'arechje è una sottu.

img (2)

Tip: Respiratori ùn sò micca pensati per adattà i zitelli postu chì a so faccia pò esse troppu chjuca per chì i respiratori s'appoghjanu bè. Mentre ùn hè micca ideale, hè megliu per i zitelli à portà una maschera chirurgica se a protezione hè necessaria.

E maschere è e respiratori dispunibuli sò destinati à usu unicu è ùn deve mai esse spartu, lavati o riciclati. Allora se a vostra maschera o u respiratore sò danati, sbulicati o si avete prublemi di respira annantu, si deve esse scartatu è rimpiazzatu per un novu.

Quandu compra e so maschere è respiratori, verificate per:

U nome di u fabricatore stampatu in i so imballaggi.

L'efficienza di filtrazione chì cercate e maschere dispunibili duverà avè una efficienza di filtrazione di u 80 per centu o più alte, è i respiratori N95 anu da avè una efficienza di filtrazione di 95 per cente.

I respiratori inutilizabili ùn sò micca validi circa trè anni da a data di a fabricazione - se ùn sò micca aperti è sò guardati bè.

Cusì, quandu avete bisognu à scanzate maschere, tenite un ochju per quelli chì si adattanu à i vostri bisogni. 


Tempu di creazione: 27-04-2020