Cumu portà a mascara

Siccomu a Corona-Virus si sparse in u mondu sanu, e persone anu capitu l'impurtanza di portà a mascara. Ma quandu porta a mascara, verificate quì sottu cunsiglii cun cura.

Prima di mette una maschera, pulite e mani cù una fretura à manu basata in alcolu o sapone è acqua.

Coperta a bocca è u nasu cù a maschera è assicuratevi chì ùn ci sò micca lacune trà a vostra faccia è a maschera.

Evite di toccu a mascara mentre l'utilice; si face, pulite e mani cù una fretura à manu basata in alcolu o cun sapunu è acqua.

Substituite a maschera cù una nova appena umida è ùn riesce micca aduprà maschere aduprate.

Per sguassà a mascara: caccià lu da daretu (ùn tuccate micca u fronte di a maschera); scacciate immediatamente in una cestera chjusa; mani pulite cù robba di acqua basata nantu à l'alcool o sapone è acqua.

Segui quì sottu passi per portà a mascara.

Passate i vostri ditte attraversu l'elastici. A barra di u nasu deve esse truvata sopra. Mette a maschera nantu à u nasu è a bocca.

1

Mettite l'elastiche à e vostre orecce. Pillate a maschera da i so bordi superiori è ower per chjappà completamente. Chì assicurà a massima rotazione di a faccia è minimizzà u numeru di strati chì avete bisognu di respira.

2

Mettite è formate un stiffener sopra u ponte di u nasu per riduce à pocu pressu l'aria.

3

Scacciate a mascara affinchendu l'elastichi è appicchendu l'arechje. Ùn toccate a maschera mentre cacciate-amy cuntenenu germi. Dis pose maschera dopu l'usu. Lavatu a to cù le mani.

4


Tempu di creazione: 27-04-2020